Sunday, November 26, 2006

تبقى الذاكره

انخطف منى الحكى...........صار ينازعنى

الحنين....................بس بعد لحظه مضت


رجعتنى الذكريات............

...............حزن........ااهات

ما اصدق ............ هذى العيون..

....هى اللى ....جرحتنى

عذبتنى........فى بحار الشك ضيعتنى

وتشهد عليها الذاكره

اذكر انا......كانت تقول.....

..انت الوحيد...وانت اللى عينى تنظره

وغيرك ابد....ما فى احد...وكنت انا....معاها سعيد

كنت افديها بحياتى......كيف يعادلها ثمين

كانت اسعد امنياتى

احبها...وانا بحبى رهين

ثم ابعدت....بليا سبب.............قالت ابى اهجران

عينى بكت........قلبى صرخ....عيا عن الحرمان

صارت ايامى حزينه....هذا عمرى.......وذى سنينه

بعد يومين...صادفتها

دمعت عينى حنين

لكن اسف

سالت الدمعه حزينه

كانت اهى....وبجنبها

كبشن جديد


وتشهد عليها الذاكره

وهذى اهى ......بعد السنين....عيونها فيها كلام

لكن حشا .........بعد البكا.....راح الرجا

وهي انتهت

وصارت بقلبى ذاكره
Delete It Cancel Cancel

2 Comments:

At 6:29 AM, Blogger sologa-bologa said...

دمعة الرجل غالية
وخصوصا
اذا كانت لجل شخص ما يستحق


يارك الله

 
At 9:04 AM, Blogger بو حمود said...

فعلا دمعة الرجل غالية
ولكنها مريحه للقلب
خاصة اذا كانت مجازية خياليه
فاذا كنت لا تستطيع البكاء
على ارض الواقع
فلاباس من البكاء على الورق


شكرا لتواصلك
تحياتى
بو حمود

 

Post a Comment

<< Home